Korkmaz Dönüyor
Trendyol 1. Lig'de mücadele eden Antalyaspor, teknik direktör arayışına son verdi. Kulüp, Bülent Korkmaz ile 1 yıllık sözleşme imzalayarak, teknik direktörlük görevini kendisine verdi. Bu hamle, Korkmaz'ın 7 yıl sonra tekrar bir takımda teknik direktör koltuğuna oturmaya hazırlanmasını gösteriyor.
Antalyaspor'un bu hareketi, kulübün 1. Lig'de güçlü bir sezona hazırlanmak istediğinin bir göstergesi olarak yorumlanıyor. Bülent Korkmaz, kulübün hedeflerini ve beklentilerini açıkça dile getirdi. Korkmaz, "Amacımız Süper Lig'e çıkmak" dedi ve ekledi: "Bunu da başarmak için elimizden gelen her şeyi yapacağız." Bu sözler, Korkmaz'ın ve takımın Süper Lig'e yükselmeye olan kararlılığını ve azmini gösteriyor.
Korkmaz'ın Antalyaspor'u yöneteceğinin açıklanması, taraftarların ve futbolseverlerin büyük ilgisini çekti. Antalyaspor'un yeni teknik direktörünün, takımı Süper Lig'e çıkarıp çıkaramayacağı ise merak konusu. Korkmaz'ın deneyim ve tecrübesi, takımın başarısında önemli bir faktör olacak. Taraftarlar, Korkmaz'ın liderliğinde takımın nasıl bir performans göstereceğini merakla bekliyor.
Kaynak: NTV Spor
Yorumlar (0)